Reklamacje

Krok 1 

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@merg.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
 

 

Krok 2 

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, skorzystaj z kreatora reklamacyjnego znajdującego się TUTAJ.   

  

Krok 3

Odeślij wadliwy produkt wraz z wygenerowanym formularzem reklamacyjnym na adres:

Merg.pl
Gołaszyn 116 F
21-400 Łuków

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 

Polecamy odesłać produkt za pomocą paczkomatów InpostTaka wysyłka jest darmowa.
Aby z niej skorzystać wybierz stosowną opcję w kreatorze reklamacyjnym i poczekaj aż potwierdzimy przyjęcie Twojej reklamacji. Po potwierdzeniu przez nas Twojego zgłoszenia, będziesz mógł wygenerować specjalną etykietę z kodem nadawczym do paczkomatu. 

Można również odesłać produkt w dowolny inny sposób, np. przesyłką pocztową lub kurierską. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty takiej przesyłki (maksymalnie 13,99 zł). 

 

Krok 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar, lub nowy towar wolny od wad, lub towar naprawiony.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem. 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel