FAQ - Często zadawane pytania

1. Kto jest właścicielem sklepu www.merg.pl i z kim zawieram umowę sprzedaży?

 Właścicielem sklepu internetowy www.merg.pl jest:

FHU Gremi Michał Rek
ul. Stodolna 86
21-400 Łuków
NIP 825-177-41-05
Regon 060238781
Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 7151 wydany przez Burmistrza miasta Łuków.

 

2. W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar obuwia?

1. Podłóż kartkę papieru pod stopę.
2. Przyłóż linijkę do pięty (prostopadle do stopy) i odrysuj linię.
3. Przyłóż linijkę do największego palca (prostopadle do stopy) i odrysuj linię.
4. Kroki 2-3 powtórz dla drugiej stopy.
5. Zmierz odległości między odrysowanymi liniami na kartce, zapisz wyniki.
6. Jeżeli występuje różnica w długościach, sugeruj się zawsze większą długością.
7. Przy każdym rozmiarze i modelu buta podajemy, na jaką długość stopy rozmiar jest odpowiedni.

 

 

3. Czy jest możliwość przymierzenia/obejrzenia butów przed zakupem?

Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości.

 

 

4. Ile kosztuje przesyłka?

Szczegółowy cennik wysyłek można znaleźć na stronie Koszty wysyłki.

 

 

5. Czy towar można odebrać osobiście?

Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości.

 

 

6. Czy mogę otrzymać paczkę poza granice Polski?

Tak. Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od aktualnego cennika poczty polskiej + VAT, lub cennika firmy kurierskiej. Szczegółowy cennik wysyłek można znaleźć na stronie Koszty wysyłki.

 

7. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Jeżeli nie nastąpiła jeszcze wpłata lub nie zostało wysłane potwierdzenie przesyłki za pobraniem, możemy dokonać zmiany w zamówieniu.

 

 

8. Ile mam czasu na zapłacenie za zakupiony towar?

Regulaminowy termin wynosi do 5 dni roboczych. Po tym terminie, zamówienie zostaje anulowane.

 

 

9. Jakie są dokładne dane potrzebne do przelewu?


FHU GREMI Michał Rek
ul. Stodolna 86
21-400 Łuków

Numer konta: 50 1020 5558 1111 1661 1550 0076

UWAGA !!! W tytule przelewu koniecznie proszę podać numer zamówienia. Są to wystarczające dla nas informacje. Jeżli informacje te nie będą podane, może to znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia lub je całkowicie uniemożliwić.

 

 

10. Czy jest możliwość płatności kartą kredytową?

Tak, umożliwiamy płatność kartą kredytową. Płatności obsługuje system PayU oraz system PayPal.

 

 

11. Po jakim czasie od zamówienia towaru, mogę się spodziewać dostawy?

Standardowo czas realizacji zamówienia to 48 godzin (2 dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez sklep zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy.


Przesyłki dostarczane są Pocztą Polską oraz przez Paczkomaty zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

 

 

12. Otrzymałam/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak jak dotąd nie dotarła na miejsce. Co należy zrobić?

Jeżeli w przeciągu 7 dni od wysłania przez nas powiadomienia o wysyłce, towar nie dotarł do Państwa, prosimy o kontakt z nami - postaramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej.

 

 

13. Rozmiar butów okazał się nietrafiony. Czy mogę je wymienić na inny rozmiar?

Oczywiście. Szczegóły wymiany znajdują się na stronie Zwroty, wymiany, reklamacje

 

 

14. Co zrobić, gdy otrzymany towar jest inny, od zamawianego? 

Jeżeli tak się stało, to przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny oraz odesłanie do nas paczki. Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek zostaną zwrócone przez sklep.

 

 

15. Na czym polega procedura reklamacji towaru? 

1. Prosimy o kontakt mailowy, w którym powinno znaleść się wyjaśnienie dotyczące powodu składania reklamacji, oraz swoje dane osobowe.
2. Prosimy wysłać towar na adres działu reklamacji Merg.pl:

Gremi
ul. Stodolna 86
21-400 Łuków

KONIECZNIE wraz z: - danymi osobowymi oraz informacją na temat zaistniałego problemu.


Wszystko łącznie proszę wysłać w paczce z butami.

Jeżli reklamacja zostanie uznana za zasadną, wówczas zwracamy koszty przesyłki jakie poniósł klient.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Niezgodność towaru z umową może być zgłaszana do 2 lat od zakupu produktu.

Reklamacji nie podlegają:
* naturalne zużywanie się obuwia
* uszkodzenia mechaniczne
* uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji
* elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki.

 

 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony towar? 

Oczywiście. Szczegóły zwrotu towaru można znaleźć na stronie Odstąpienie od umowy

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij